مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 خرداد 1399 ساعت 04:002020-06-01سياسي

راه اندازی دومین مجمع خیرین توسعه شهری استان اصفهان در شهر مشکات


شهردار مشکات از راه اندازی دومین مجمع خیرین عمران و توسعه شهری استان اصفهان در شهر مشکات از توابع شهرستان کاشان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مجتبی رضازاده شامگاه یکشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مجمع خیرین عمران و توسعه شهری بعد از شهر کاشان به عنوان دومین شهر استان اصفهان در مشکات راه اندازی می شود، اظهار داشت: تشکیل این مجمع در کشور به جز در کاشان و مشکات در شیراز با نام مجمع خیرین شهرساز و فرهنگساز سابقه فعالیت دارد.

وی با اشاره به اینکه این تشکیلات مردمی در قالب یک سازمان مردم نهاد در استان اصفهان برای اولین بار در شهر کاشان شکل گرفت، ابراز داشت: با توجه به حضور فعال خیرین و معتمدین در تمام حوزه های فرهنگی، مذهبی، آموزشی و غیره، مشارکت مردم و خیرین به عنوان سرمایه های عظیم اجتماعی در حوزه عمران و توسعه شهرها یک اتفاق نیک و ضرورتی انکارناپذیر در سیستم مدیریت شهری است.

شهردار مشکات، شهرداری را نهادی اجتماعی گسترده و کارآمد در جامعه شهری دانست و تصریح کرد: برای اداره مطلوب شهرها با توجه به هزینه های گزاف نگهداشت شهرها و عدم وجود منابع درآمدی پایدار و کاهش اعتبارات و کمک های دولت، چاره ای جز مشارکت و حمایت نیک اندیشان و خیرین در عرصه های مختلف خدماتی و توسعه شهری و روستایی وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی دومین مجمع خیرین توسعه شهری استان اصفهان در شهر مشکات

راه اندازی دومین مجمع خیرین توسعه شهری استان اصفهان در شهر مشکات