مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 خرداد 1399 ساعت 03:502020-06-01اجتماعي

لزوم فعال شدن طرح زوج و فرد در اصفهان


رییس پلیس راهور استان اصفهان با اشاره به ترافیک سنگین این روزهای شهر اصفهان و فعال بودن حمل و نقل عمومی در سطح شهر، خواستار اجرای طرح زوج و فرد به ویژه در هسته مرکزی شهر شد.

- ایسنا/اصفهان رییس پلیس راهور استان اصفهان با اشاره به ترافیک سنگین این روزهای شهر اصفهان و فعال بودن حمل و نقل عمومی در سطح شهر، خواستار اجرای طرح زوج و فرد به ویژه در هسته مرکزی شهر شد.

سرهنگ محمد رضا محمدی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: در جلسه ستاد کرونا استان باید لزوم اجرای طرح زوج و فرد در اصفهان مطرح شود، چون در حال حاضر حمل و نقل عمومی شهر فعال است، اتوبوس ها و تاکسی ها در شهر در حال جا به جایی مسافران هستند و مترو هم قرار است بازگشایی شود.

وی با اشاره به اینکه شهردار اصفهان اعلام کرده از روز سه شنبه این هفته مترو فعالیت خود را از سر می گیرد، افزود: پلیس راهور استان نیز اعلام کرده اجرای طرح زوج و فرد بعد از بازگشایی مترو در شهر اصفهان ضروری است و این طرح باید هرچه زودتر اجرا شود.

رییس پلیس راهور استان به ترافیک سنگین این روزها در شهر اصفهان و به ویژه هسته مرکزی شهر اشاره و خاطرنشان کرد: در حال حاضر با مشکل ترافیک در سطح شهر به ویژه در ساعات بعد از ظهر مواجه هستیم و نیاز است که طرح زوج و فرد حداقل در هسته مرکزی شهر و خیابان های پرتردد اجرا شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم فعال شدن طرح زوج و فرد در اصفهان

لزوم فعال شدن طرح زوج و فرد در اصفهان