مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 خرداد 1399 ساعت 03:502020-06-01اقتصادي

عنوان بی کیفیتی گندم قزوین صحت ندارد


مدیر زراعت سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین با بیان اینکه بر اساس نتایج آزمایشگاهی میزان گلوتن گندم قزوین از متوسط کشوری بالاتر است، اعلام کرد: - ایسنا/قزوین مدیر زراعت سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین با بیان اینکه بر اساس نتایج آزمایشگاهی میزان گلوتن گندم قزوین از متوسط کشوری بالاتر است، اعلام کرد: گندم استان قزوین جزو گندم های بی کیفیت نیست و بدون عدد و ارقام نمی توان از خوب و یا بد بودن کیفیت سخن گفت.

تورج بنیادی، مدیر زراعت سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: هیچ یک از سخنان اتحادیه نانوایان مبنی بر پایین بودن کیفیت گندم را تأیید نمی کنم.

در سراسر کشور گندم تولید می شود افرادی که ادعا می کنند گندم استان کیفیت ندارد باید مستندات خود را ارائه دهند.

وی با اعلام اینکه در استان برای کاشت گندم از بذرهای با کیفیت، گواهی شده و مورد تأیید استفاده می کنیم، ادامه داد: در سطح استان چهار شرکت تولیدکننده بذر فعالت دارند که بیش از 60 درصد بذر استان توسط این شرکت ها تأمین می شود.

مدیر زراعت سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین بیان کرد: بذرها زیرنظر وزارت جهاد و موسسه تحقیقات تولید می شود و در اختیار کشاورزان قرار می گیرد، کشاورزان از این بذرها استقبال می کنند و این امر نیاز به ترویج و کلاس های آموزشی دارد تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عنوان بی کیفیتی گندم قزوین صحت ندارد

عنوان بی کیفیتی گندم قزوین صحت ندارد