مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 خرداد 1399 ساعت 03:452020-06-01اقتصادي

کورسوی امید برای برگزاری رقابتهای جهانی کشتی/ احتمال تعویق یکساله!


بر خلاف تلاش اتحادیه جهانی کشتی برای آغاز رویدادهای کشتی در ماههای آتی، برگزاری رقابتهای جهانی در سال 2020 همچنان در هاله ای از ابهام قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، در حالیکه گفته می شد اتحادیه جهانی کشتی به امید کاهش موج شیوع ویروس کرونا در جهان در نظر دارد بتواند رویدادهای رسمی را از اواسط تیرماه استارت بزند.

هر چند اتحادیه جهانی کشتی تمامی مسابقات رسمی را تا روز 10 تیرماه به تعویق انداخته و همچنان امیدوار است بتواند تنور کشتی را بزودی در اقصی نقاط جهان گرم کند، اما با توجه به روند رو به افزایش کرونا، بعید به نظر این هدف طبق پیش بینی اتحادیه جهانی محقق شود.

در همین راستا برگزاری رقابتهای جهانی سال 2020 یکی از مهمترین دغدغه های اتحادیه جهانی کشتی است که بسیاری از کشورهای مدعی پیگیر آن هستند.

به ویژه آنکه این میدان رسمی، فرصت بسیاری خوبی برای کشتی گیران اوزان غیر المپیکی است تا بتوانند در یک رویداد بین المللی معتبر، خودی نشان دهند.

با این وجود انگار شانس با این کشتی گیران یار نیست و از گوشه و کنار، اخباری مبنی بر تعویق طولانی مدت رقابتهای جهانی تا سال آینده به گوش می رسد.

محمد ابراهیم امامی سخنگوی فدراسیون کشتی نیز در تازه ترین اظهارات خود به مسابقات جهانی در اوزان غیرالمپیکی در سال 2020 اشاره و اعلام کرد: فعلاً که همه چ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کورسوی امید برای برگزاری رقابتهای جهانی کشتی/ احتمال تعویق یکساله!

کورسوی امید برای برگزاری رقابتهای جهانی کشتی/ احتمال تعویق یکساله!