مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 خرداد 1399 ساعت 03:352020-06-01اجتماعي

آزمون آنلاین تنها ملاک ارزیابی میزان یادگیری نیست


مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: آزمون آنلاین تنها ملاک ارزیابی میزان یادگیری و معدل پایان سال در دانش آموزان نیست.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: آزمون آنلاین تنها ملاک ارزیابی میزان یادگیری و معدل پایان سال در دانش آموزان نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا یکی از راه های ارزیابی و سنجش میزان یادگیری دانش آموزان در طول سال تحصیلی برگزاری آزمون های کتبی و عملی در مدارس است، شیوع کرونا ویروس در کشور موجب تعطیلی سه ماهه مدارس در سطح کشور و برگزاری کلاس ها به صورت مجازی شد.

برگزاری آزمون انلاین یکی دیگر از اقدامات آموزش و پرورش برای جلوگیری از انتشار این ویروس در این ایام است، اما به نظر می رسد برگزاری آزمون آنلاین نمی تواند میزان دقیق یادگیری در دانش آموزان را بسنجد، این موضوع را از مسئولان آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری جویا شدیم.

فرحناز قائدامینی مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری در گفت وگو با ایسنا در خصوص نحوه ارزیابی دانش آموزان در پایان سال تحصیلی 98-99، اظهار کرد: آزمون آنلاین تنها ملاک ارزیابی میزان یادگیری و معدل پایان سال در دانش آموزان نیست.

وی افزود: حدودا 5 پروژه برای ارزیابی دانش آموزان توسط معلمان طراحی می شود، ممکن است تعداد این پروژه ها کمتر یا بیش تر نیز با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزمون آنلاین تنها ملاک ارزیابی میزان یادگیری نیست

آزمون آنلاین تنها ملاک ارزیابی میزان یادگیری نیست