مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 خرداد 1399 ساعت 03:252020-06-01اقتصادي

اختصاص 2400 میلیارد تومان وام کم بهره برای جبران زیان کرونایی صنعت هوانوردی


دو هزار و 400 میلیارد تومان تسهیلات کم بهره برای جبران ضررهای ناشی از شیوع کرونا برای 16 شرکت هواپیمایی و سایر شرکت های مرتبط در نظر گرفته شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از صدا و سیما، مرتضی دهقان گفت: دو هزار و 400 میلیارد تومان تسهیلات کم بهره برای جبران ضررهای ناشی از شیوع کرونا برای 16 شرکت هواپیمایی و سایر شرکت های مرتبط در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه شیوع بیماری کرونا تأثیرات منفی بسیاری بر اقتصاد و از جمله حمل و نقل هوایی داشت، گفت: با کاهش تقاضای سفرهای هوایی، در برخی مقاطع تا 95 درصد پروازهای هوایی لغو و بلیت های فروخته شده نیز باطل شد.

معاون هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری افزود: دولت و وزارت راه و شهرسازی برای جبران بخشی از این ضرر سنگین خطوط هوایی تسهیلات کم بهره ای برای شرکت های حمل و نقلی و از جمله شرکت های هواپیمایی در نظر گرفت که مبلغ تسهیلات هر شرکت بسته به نیروی انسانی شاغل و عملکرد این شرکت ها در دوران کرونا مشخص است و طبق بررسی ها 16 شرکت هواپیمایی و تعدادی از شرکت های خدمات فرودگاهی و مراکز تعمیر و نگهداری هواپیما از این تسهیلات بهره مند خواهند شد که از طریق سامانه کارا پرداخت می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 2400 میلیارد تومان وام کم بهره برای جبران زیان کرونایی صنعت هوانوردی

اختصاص 2400 میلیارد تومان وام کم بهره برای جبران زیان کرونایی صنعت هوانوردی