مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 خرداد 1399 ساعت 03:202020-05-31اقتصادي

انفجار خودروها در اثر نگهداری مواد ضدعفونی کننده حاوی الکل


نگهداری مواد ضدعفونی کننده حاوی الکل در خودرو با توجه به فرا رسیدن فصل گرما خطرناک است.

- ، بسیاری از ما لوازمی را در خودرو خود نگه می داریم که به آن ها روزانه احتیاج داریم، یکی از این وسایلی که این روزها با شیوع ویروس کرونا در اکثر خودرو ها یافت می شود، مواد ضد عفونی کننده حاوی الکل است.

برخی از اقلام بدون آن که بدانیم ممکن است مخاطراتی داشته باشند در خودرو ها رها شده اند، اما آیا کسی می داند که رهاسازی این اقلام در خودرو ها ممکن است خطر انفجار به همراه داشته باشد؟ هر ساله خبر های متعددی مبنی بر انفجار اسپری، فندک و .

در خودرو ها بر اثر تابش نور خورشید منتشر می شود، اما امسال علاوه بر این اقلام خطر بیشتری بر اثر نگهداری مواد ضد عفونی کننده در خودرو ها جان افراد را تهدید می کند.

با افزایش دما و فرا رسیدن فصل تابستان، اشعه خورشید به دلیل قدرت و گرمایی که در ساعات اولیه روز دارد به راحتی می تواند یک فندک، خودکار، اسپری و مواد حاوی الکل را منفجر یا مشتعل کند که به دنبال آن خطرات غیر قابل جبرانی برای خودرو و افراد اتفاق می افتد، چراکه امکان انفجار این اقلام در اثر گرما و تابش نور مستقیم خورشید و اکسیژن موجود در فضا در خودرو وجود دارد، بنابراین هر نوع ماده قابل اشتعال نباید در معرض گرما و به خصوص نور خورشید قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انفجار خودروها در اثر نگهداری مواد ضدعفونی کننده حاوی الکل

انفجار خودروها در اثر نگهداری مواد ضدعفونی کننده حاوی الکل