مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 خرداد 1399 ساعت 03:152020-05-31سياسي

ویژه برنامه های سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) در ایلام برگزار می شود


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام از طراحی ویژه برنامه های سالگرد رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی خبر داد و گفت: بیشتر این برنامه ها به صورت مجازی در دسترس عموم قرار می گیرد.

- ویژه برنامه های سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) در ایلام برگزار می شود ایسنا/ایلام رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام از طراحی ویژه برنامه های سالگرد رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی خبر داد و گفت: بیشتر این برنامه ها به صورت مجازی در دسترس عموم قرار می گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین علی چراغی پور در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: امسال سی و یکمین سالگرد امام راحل حضرت امام خمینی (ره) به علت شیوع ویروس کرونا با شرایط خاص و با رعایت پروتکل های بهداشتی برای مردم مومن و انقلابی استان ایلام اجرا می شود.

وی گفت: روز سه شنبه ساعت 10 صبح در محل سالن اجتماعات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان از تصویر امام(ره) که توسط یکی از هنرمندان عزیز استان خلق شده رونمایی می شود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام با بیان اینکه ، این ایام فرصتی است تا به ابعاد شخصیتی بنیانگذار انقلاب اسلامی توجه ویژه تری شود، تصریح کرد: موضع بنیانگذار جمهوری اسلامی در قبال رژیم صهیونیستی و تعبیر جالب ایشان در خصوص آب ریختن بر سر اسراییل و گرفتار سیل شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویژه برنامه های سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) در ایلام برگزار می شود

ویژه برنامه های سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) در ایلام برگزار می شود