مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 خرداد 1399 ساعت 02:452020-05-31پزشكي

کرونا برایتان عادی نشود/ پایین آمدن آمار در گنبدکاووس فریبمان ندهد


رییس مرکز بهداشت شهرستان گنبدکاووس با اشاره به اینکه کاهش آمار ابتلا به کرونا نباید ما را فریب دهد، گفت: عادی شدن بیماری کرونا خطر بزرگی است که همچنان شهرمان را تهدید می کند.

- عبدالرحیم پالیده امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در گرگان با اشاره به پایین آمدن آمار مبتلایان به بیماری کرونا در شهرستان گنبدکاووس، اظهار کرد: نکته مهم این است که این پایین آمدن آمار نباید شهروندان عزیز ما را فریب داده و موجب شود که پروتکل های بهداشتی و نکات ایمنی در برابر کرونا را فراموش کنند.

وی با بیان اینکه نسبت تعداد نفرات بستری در شهرستان به ازای هر 100 هزار نفر 1/29 نفر است، افزود: این آمار از میانگین کشوری و استانی نیز پایین تر است که مرهون هوشمندی مردم عزیز و تلاش بی وقفه مسوولان و مدیران، رسانه ها و به ویژه آگاهی بخشی کادر سلامت شهرستان به مردم است.

پالیده با تاکید بر اینکه خواهش بنده از مردم این است که نگذارند با بی دقتی و بی مبالاتی نسبت به رعایت نکات بهداشتی دوباره دچار پیک شیوع بیماری شویم، خاطرنشان کرد: از دادستان، رییس دادگستری و اداره تعزیرات تقاضا دارم به صورت جدی همچنان در برابر عدم رعایت پروتکل های بهداشتی با قدرت برخورد کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا برایتان عادی نشود/ پایین آمدن آمار در گنبدکاووس فریبمان ندهد

کرونا برایتان عادی نشود/ پایین آمدن آمار در گنبدکاووس فریبمان ندهد