مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 خرداد 1399 ساعت 02:152020-05-31سياسي

کمک 7 میلیارد تومانی 300 گروه جهادی به نیازمندان +فیلم


مسئول هیأت حداث الحسین(ع) گفت: این هیأت با مشارکت 300 مسجد، هیأت و گروه جهادی توانست، 35 هزار سبد ارزاق برای نیازمندان تهیه و به نیازمندان ارائه کند.

- مجتبی قره گزلو مداح و مسئول هیأت حداث الحسین (ع) در گفت وگو با خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس با اشاره به تلاش های صورت گرفته توسط این هیأت در رزمایش همدلی اظهار داشت: بلافاصله بعد از بیانات مقام معظم رهبری از حدود 10 روز قبل از ماه مبارک رمضان برای اجرای یک کار جامع و هم افزا به منظور جلوگیری از موازی کاری ها برنامه ریزی کردیم.

نرم افزار سایه بستری برای هم افزایی گروه های جهادی وی با اشاره به بهره گیری از نرم افزار سایه برای جمع بندی اطلاعات نیازمندان تصریح کرد: به دنبال آن بودیم تا بانک اطلاعاتی نیازمندان را یکارچه کنیم و با حذف مشترکات، سازوکاری داشته باشیم تا حداقل به هر خانواده نیازمند یک مرتبه کمک رسانی شود.

سبدهایی که برای جهادی ها 88 هزار تومان تمام شد قره گزلو با اشاره به اینکه بسته های ارزاق شامل 11 قلم مواد غذایی به ارزش 220 هزار تومان پیش بینی شد که با توجه به خرید عمده و کمک صاحبان مشاغل، ارزش نهایی هر سبد کمتر شد، گفت: برنامه ریزی کردیم تا گروه های جهادی اطلاعات نیازمندان خود را وارد سامانه کنند و به صورت تشویقی هر سبد کالا را به ارزش 88 هزار تومان تهیه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 7 میلیارد تومانی 300 گروه جهادی به نیازمندان +فیلم

کمک 7 میلیارد تومانی 300 گروه جهادی به نیازمندان +فیلم