مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 خرداد 1399 ساعت 02:152020-05-31اقتصادي

سامانه فاضلاب شهری سیه چشمه راه اندازی می شود


امسال سامانه فاضلاب شهری سیه چشمه در فاز نخست اجرا می شود که 30 میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته است.

- ایسنا/آذربایجان غربی فرماندار چالدران گفت: امسال سامانه فاضلاب شهری سیه چشمه در فاز نخست اجرا می شود که 30 میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته است.

حسن محمد زاده روز گذشته 11 خرداد در مراسم معارفه رییس جدید اداره آب و فاضلاب چالدران که با حضور قائم مقام شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی ترتیب یافت، با اشاره به وضعیت آب شرب شهری و روستایی چالدران و آخرین اقدامات صورت گرفته در این حوزه، تصریحکرد: اجرای سامانه فاضلاب شهری سیه چشمه یکی از طرح های مهم در دست پیگیری فرمانداری چالدران در حوزه فاضلاب شهرستان است.

وی با اشاره به اینکه برای اجرای این طرح در فاز نخست 30 میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته است، افزود: محل احداث تصفیه خانه مشخص شده که امسال وارد فاز اجرایی خواهد شد.

فرماندار چالدران همچنین به اجرای طرحهای آب رسانی در حوزه روستایی نیز اشاره کرد و گفت: امسال با همکاری بنیاد علوی، جذب اعتبارات استانی و منابع مالی شرکت آب و فاضلاب تلاش می شود روستاییان غیر تحت پوشش از مزایای آب شرب سالم و بهداشتی بهره مند شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این مراسم علی حسن زاده به عنوان سرپرست جدید اداره آب و فاضلاب چالدران معرفی و از زحمات عزیزی رییس سابق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه فاضلاب شهری سیه چشمه راه اندازی می شود

سامانه فاضلاب شهری سیه چشمه راه اندازی می شود