مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 خرداد 1399 ساعت 02:102020-05-31اجتماعي

رهاسازی نخستین محموله بچه ماهی های بومی در تالاب شادگان


مدیرکل شیلات خوزستان از رهاسازی یک میلیون و 350 هزار قطعه بچه ماهی در روستای صراخیه تالاب بین المللی شادگان خبر داد.

- ایسنا/خوزستان مدیرکل شیلات خوزستان از رهاسازی یک میلیون و 350 هزار قطعه بچه ماهی در روستای "صراخیه" تالاب بین المللی شادگان خبر داد.

فتح اله ابوعلی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به رهاسازی نخسین محموله بچه ماهی های بومی در تالاب شادگان اظهار کرد: تاکنون یک میلیون و 350 هزار قطعه بچه ماهی شامل گونه های برزم و عنزه با حضور نمایندگان سازمان حفاظت محیط زیست و توسط کارشناسان شیلات در تالاب شادگان رهاسازی شده است و این عملیات در روزهای آینده نیز ادامه دارد.

وی ادامه داد: حفظ و بازسازی ذخایر آبزیان استراتژیک، افزایش تولید آبزیان و رونق صید و صیادی در جوامع ساکن اطراف منابع آبی، ایجاد اشتغال پایدار و بهبود معیشت ساکنان محلی منابع آبی از جمله اهداف بازسازی ذخایر آبزیان در منابع آبی استان خوزستان است.

مدیرکل شیلات خوزستان تصریح کرد: کمک به افزایش سرانه مصرف آبزیان در نقاط مختلف استان ، ترویج ماهی گیری تفریحی، راه اندازی صنعت توریسم و رونق گردشگری نیز از دیگر اهداف حفظ ذخایر آبزیان است.

ابوعلی عنوان کرد: طرح بازسازی ذخایر آبزیان همه ساله بر اساس تلفیق الگوی علمی و تجربه 20 ساله فعالیت بازسازی ذخایر آبزیان این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهاسازی نخستین محموله بچه ماهی های بومی در تالاب شادگان

رهاسازی نخستین محموله بچه ماهی های بومی در تالاب شادگان