مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 خرداد 1399 ساعت 00:052020-05-31سياسي

همه ضوابط بهداشتی در برگزاری امتحانات در تنگستان رعایت شود


فرماندار تنگستان با تاکید بر رعایت جدی الزامات پروتکل های بهداشتی ستاد مقابله با کرونا در برگزاری آزمون دانش آموزان گفت: همه ضوابط بهداشتی در برگزاری امتحانات در تنگستان رعایت شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالحسن رفیعی پور عصر یکشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان با اشاره به اینکه آموزش تحصیلی دانش آموزان به صورت مجازی در سطح شهرستان به خوبی انجام شد اظهار داشت: در زمینه آموزش مجازی دانش آموزان در سال تحصیلی اقدامات خوبی در سطح شهرستان توسط معلمان، دبیران و حوزه اداری آموزش و پرورش انجام شد که جای تقدیر دارد.

فرماندار تنگستان با اشاره به اینکه احتمال دارد فرایند آموزش در فضای مجازی در سال تحصیلی آینده هم ادامه داشته باشد بیان کرد: در بعضی از مناطق مشکلاتی از جمله عدم دسترسی دانش آموز به گوشی همراه که بتواند از برنامه شاد و یا مشکلات حوزه مخابراتی و فناوری بود که باید با توجه به مشکلات موجود امکان دسترسی برای همه دانش آموزان در سال جاری آموزشی فراهم شود.

فرماندار تنگستان با اشاره به اینکه حوزه آموزش و پرورش یکی از حوزه های تأثیر گذار در توسعه هر منطقه است خاطرنشان کرد: در برگزاری آزمون های پایه نهم و دوازدهم امسال، نیاز است همه نهادها و دستگاه های اجرایی، شهرداری ها و دهیاری های شهرستان همکاری لازم را با آمو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه ضوابط بهداشتی در برگزاری امتحانات در تنگستان رعایت شود

همه ضوابط بهداشتی در برگزاری امتحانات در تنگستان رعایت شود