مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 خرداد 1399 ساعت 20:252020-05-31بين الملل

نابرابری قابل توجهی در آمریکا وجود دارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو، معترضان در بیش از 20 شهر آمریکا در اعتراض به کشته شدن جورج فلوید مرد سیاهپوستی که 4 روز پیش قربانی خشونت نژادپرستانه پلیس شهر مینیاپولیس ایالت مینه سوتا شد، - چارلز تالیافرو معتقد است که علیرغم دستاوردهای جنبش حقوق مدنی در دهه 1960 ، نابرابری نژادی قابل توجهی در سراسر کشور آمریکا وجود دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو ، معترضان در بیش از 20 شهر آمریکا در اعتراض به کشته شدن جورج فلوید مرد سیاهپوستی که 4 روز پیش قربانی خشونت نژادپرستانه پلیس شهر مینیاپولیس ایالت مینه سوتا شد، به خیابان ها آمده اند.

اخیراً تصاویری مبنی بر به آتش کشیده شدن پاسگاه اصلی پلیس در شهر مینیاپولیس منتشر شد.

وضعیت در این شهر به حدی وخیم است که فرمانداری مجبور به اعلام حالت اضطراری و توسل به گارد ملی برای سرکوب موج اعتراضات شد.

همزمان، در ایالت جورجیا نیز ناآرامی ها در اعتراض به رفتار نژادپرستانه پلیس آمریکا ادامه دارد و فرمانداری مجبور به اعلام وضعیت اضطراری شده است.

معترضان خشمگین در شهر آتلانتای این ایالت، چند خودروی پلیس را به آتش کشیدند.

دامنه اعتراضات به واشنگتن هم رسیده و تظاهرکنندگان با تجمع در پارک لافایت که مقابل کاخ سفید قرار دارد، برای مدت کوتاهی تردد کارمندان به دفتر مرکزی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نابرابری قابل توجهی در آمریکا وجود دارد

نابرابری قابل توجهی در آمریکا وجود دارد