مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 خرداد 1399 ساعت 19:352020-05-31اقتصادي

بهره برداری از 12 اقامتگاه بومگردی در بوشهر تا آغاز هفته گردشگری


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بوشهر از افتتاح و بهره برداری از 12 اقامتگاه بومگردی تا آغاز هفته گردشگری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، محمدحسین ارسطوزاده مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بوشهر با اعلام این خبر افزود : شهرستان دشتی، دشتستان، دیر و بوشهر شهرستان هایی هستند که با آغاز هفته گردشگری شاهد راه اندازی و افتتاح اقامتگاه در آنها خواهیم بود.

وی ادامه داد: بیشترین حجم سرمایه گذاری برای راه اندازی و ساخت این پروژه ها توسط سرمایه گذاران بخش خصوصی در حال انجام است و بخش اندکی هم از تسهیلات در این زمینه استفاده کرده اند.

مدیرکل میراث فرهنگی بوشهر تصریح کرد: توسعه اقامتگاه های بومگردی به دنبال رویکرد سفرهای های ارزان و همچنین آشنایی گردشگران با جامعه محلی انجام می ءشود که در کنار این کار با اشتعال زایی در روستا ها تولید، معرفی و فروش صنایع دستی هم تحت تاثیر این موضوع قرار می گیرد.

ارسطو زاده در پایان خاطرنشان کرد: هم افزایی گردشگری و بالا بردن ظرفیت تولید در صنایع دستی دو مؤلفه جدانشدنی برای اشتغال زایی و رونق اقتصاد یک جامعه محلی و روستایی هستند که از مهاجرت روستاییان به شهر ها جلوگیری می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 12 اقامتگاه بومگردی در بوشهر تا آغاز هفته گردشگری

بهره برداری از 12 اقامتگاه بومگردی در بوشهر تا آغاز هفته گردشگری