مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 خرداد 1399 ساعت 18:352020-05-31فرهنگي

فروش 200 میلیونی «تیغ و ترمه» در اکران آنلاین/ گلایه تهیه کننده از قاچاق فیلم


فیلم سینمایی «تیغ و ترمه» به کارگردانی کیومرث پوراحمد تاکنون حدود 200 میلیون تومان در اکران آنلاین بلیت فروشی داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس، فیلم سینمایی تیغ و ترمه به کارگردانی کیومرث پوراحمد و تهیه کنندگی علی قائم مقامی که از دوشنبه  5 خردادماه اکرانش را در سامانه های VOD آغاز کرد، با گذشت یک هفته به فروش 200 میلیون تومانی دست یافته است.

این در حالی است که  تیغ و ترمه بلافاصله در فضای مجازی قاچاق شد و انتشار نسخه های غیرقانونی این فیلم، گلایه تهیه کننده اش را در پی داشته است.

او به فارس گفت: نسخه های قاچاق فیلم ها معمولاً از فردای اکران آنلاین در کانال های تلگرامی و سایت های اینترنتی منتشر می شوند و اراده جدی برای مقابله با قاچاق فیلم ها وجود ندارد.

نزدیک به 50 روز از اکران فیلم خروج به عنوان اولین فیلم به نمایش در آمده در اکران آنلاین می گذرد و تا کنون 7 فیلم در سامانه های وی او دی اکران خود را آغاز کرده اند که بلااستثناء نسخه غیرقانونی آن ها در فضای مجازی منتشر شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، تیغ و ترمه پس از نقدهایی که در جشنواره سی و هفتم فیلم فجر به آن وارد شد، مجدداً تدوین شد و اکنون نسخه کوتاه تر و مناسب تری برای اکران آماده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروش 200 میلیونی «تیغ و ترمه» در اکران آنلاین/ گلایه تهیه کننده از قاچاق فیلم

فروش 200 میلیونی «تیغ و ترمه» در اکران آنلاین/ گلایه تهیه کننده از قاچاق فیلم