مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 خرداد 1399 ساعت 17:552020-05-31اقتصادي

تخصیص 140 میلیارد ریال برای تکمیل پروژه تصفیه آب خلخال


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل گفت: مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل از تخصیص و دریافت 140 میلیارد ریال برای تکمیل و بهره برداری از پروژه تصفیه خانه آب شرب شهر خلخال خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مهندس عباس جنگی مرنی عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران عنوان کرد: به دنبال پیگیری های انجام شده، مبلغ 80 میلیارد ریال به عنوان قسط دوم تسهیلات مالی در روزهای اخیر دریافت شد و با 60 میلیارد ریال تسهیلات مالی که در ماه های گذشته بدین منظور برای تکمیل تصفیه خانه آب شرب خلخال دریافت شده بود، مجموعاً در پنج ماه اخیر مبلغ 140 میلیارد ریال اعتبار از صندوق ملی توسعه با عاملیت بانک سینا برای تکمیل تصفیه خانه آب شرب شهر خلخال دریافت شده است و احداث این تصفیه خانه با جدیت تمام و کار جهادگونه، مراحل پایانی خود را سپری می کند.

وی تصریح کرد: با این اعتبار مالی، تأمین تجهیزات فنی تصفیه خانه آب شرب خلخال به سرعت در حال انجام و این تجهیزات درحال تهیه و حمل به محل پروژه است تا نصب و راه اندازی و بهره برداری از تصفیه خانه آب شرب خلخال در اسرع وقت به بهره برداری برسد.

رییس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل افزود: مقرر است قسط سوم تسهیلات مالی فوق به مبلغ 40 میلیارد ریال نیز در تابستان دریافت شود و با هزینه کرد آن، عملیات اجرایی پروژه احداث تصف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص 140 میلیارد ریال برای تکمیل پروژه تصفیه آب خلخال

تخصیص 140 میلیارد ریال برای تکمیل پروژه تصفیه آب خلخال