مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 خرداد 1399 ساعت 16:352020-05-31اقتصادي

کاهش تعرفه واردات عملا کمک به قاچاق است


کاهش تعرفه واردات عملا کمک به قاچاق است، با این اقدام عنوان قاچاق را به وارد کننده تبدیل کرده ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، عباس قاسمی عصر امروز در جلسه مبارزه با قاچاق کالا و ارز که در دادگستری برگزار شد، اظهار کرد: فقدان انسجام و راهبری در حوزه مبارزه با قاچاق کالا و ارز وجود دارد به این معنا که هنوز به باور اینکه قاچاق کالا و ارز باید تعطیل شود، نرسیده ایم.

وی با تاکید بر لزوم بررسی مسائل اجتماعی مرتبط با قاچاق کالا و ارز بیان کرد: عامه مردم انتظار دارند که این قاچاق شکل بگیرد و کالای ارزان قیمت تر را به دست آورند که این ناشی از مسائل مختلف از جمله سطح قدرت خرید مردم است.

دادستان افزود: به همین دلیل نیاز به فرهنگ سازی و آگاه سازی در جامعه وجود دارد که جامعه یقین پیدا کند قاچاق مشکل ساز است و می تواند یکی از دلایل بیکاری باشد.

قاسمی با بیان این که راهبرد و انسجام باید بین قوا در این خصوص ایجاد شود، ادامه داد: یک سری اقدامات ناکارآمد در حال انجام است که در کاهش قاچاق کالا تاثیر قابل قبولی ندارد و این موارد نیاز به هماهنگی و انسجام دارد که اثر خود را در این مقوله بر جای گذارد.

وی افزود: کاهش تعرفه واردات عملا کمک به قاچاق است، عنوان قاچاق را به وارد کننده تبدیل کرده ایم و مواردی مانند کم اظهاری نیز اتفاق می افتد که در ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش تعرفه واردات عملا کمک به قاچاق است

کاهش تعرفه واردات عملا کمک به قاچاق است