مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 خرداد 1399 ساعت 16:152020-05-31سياسي

هنگامی که سرنوشت خانه ملت برای بانوان اصلاح طلب شیرازی اهمیت پیدا می کند!


طی روزهای اخیر، چند اظهار نظر جنجالی از سوی دو تن از بانوان اصلاح طلب شیراز خبرساز و بلکه حاشیه ساز شده است.

اظهارات نخست، متعلق به خانم سولماز دهقانی عضو شورای شهر شیراز است که نسبت به تصدی کرسی ریاست مجلس یازدهم از سوی محمد باقر قالیباف واکنش نشان داد .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، واکنش دوم اما متعلق به جمیله کریمی دبیر جمعیت زنان مسلمان نواندیش فارس بود که در گفتگو با سایت خبرگزاری دولت (ایرنا) تلاش کرد ضمن ابراز برخی نقدها به عملکرد مجلس دهم، با رزومه سازی برای هم حزبی های خود و البته انداختن توپ به زمین رقبای سیاسی، به نوعی از روند کلی این مجلس دفاع کند.

کریمی در بخشی از اظهارات خود گفت: اصلاح طلبان و فراکسیون امید در مجلس دهم اکثریت را در اختیار نداشتند از همین رو، امروز نباید کاستی مجلس را متوجه اصلاح طلبان کرد! این سخنان در حالی عنوان می شود که 167 نفر از 290 نماینده مجلس دهم (بیش از 57 درصد)، از اعضای لیست امید به مجلس دهم راه یافتند که پس از تشکیل مجلس نیز در قالب فراکسیون امید سازماندهی شدند.

کریمی در بخش دیگری از سخنان خود نیز همانند برخی دیگر از چهره های اصلاح طلب، ضمن اذعان تلویحی به ناکامی مجلس دهم در عمل به تکالیف خود، آن را به گردن رقیب سیاسی انداخت و گفت: بخشی از ناکامی های لیست امید در مجلس به دلیل تبلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنگامی که سرنوشت خانه ملت برای بانوان اصلاح طلب شیرازی اهمیت پیدا می کند!

هنگامی که سرنوشت خانه ملت برای بانوان اصلاح طلب شیرازی اهمیت پیدا می کند!