مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 خرداد 1399 ساعت 15:552020-05-31سياسي

امنیت اخلاقی از دغدغه مهم مردم و علما است


جانشین فرمانده ناجا بحث امنیت اخلاقی را از دغدغه های مهم و جدی علما، مردم و دلسوزان انقلاب اعلام کرد و گفت: باید بسترهای وقوع جرم در تفرجگاه ها و سواحل دریا از بین برود.

- ایسنا/گیلان جانشین فرمانده ناجا بحث امنیت اخلاقی را از دغدغه های مهم و جدی علما، مردم و دلسوزان انقلاب اعلام کرد و گفت: باید بسترهای وقوع جرم در تفرجگاه ها و سواحل دریا از بین برود.

سردار قاسم رضایی در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان گیلان اظهار کرد: به لطف خداوند و به یاری مردم با اشراف اطلاعاتی، نیروی انتظامی موثرترین مولفه در امنیت ملی است.

جانشین فرمانده ناجا با بیان اینکه نیروی انتظامی نقش والایی در امنیت ملی دارد و مولفه ای موثر در روابط بین الملل است، افزود: زیر نظر ولی فقیه بودن و تحت زعامت فرماندهی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) افتخاری بزرگ برای نیروی انتظامی است.

سردار رضایی با اشاره به اینکه طبق نظر سنجی ها و ارزیابی های صورت گرفته، ناجا هر روز شکوفاتر شده و مورد رضایت همه ملت ایران قرار گرفته، گفت: نیروی انتظامی در معتبرترین نظرسنجی ها و ارزیابی های صورت گرفته در ارائه خدمات، رضایت مردمی را کسب کرده است.

وی در ادامه مورد تایید بودن مقام معظم رهبری (مدظله العالی) را سند و مدالی پر افتخار برای نیروی انتظامی قلمداد و تصریح کرد: نیروی انتظام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امنیت اخلاقی از دغدغه مهم مردم و علما است

امنیت اخلاقی از دغدغه مهم مردم و علما است