مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 خرداد 1399 ساعت 15:502020-05-31سياسي

مراسم ارتحال امام در مصلی بجنورد برگزار می شود


نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: شایسته است باوجود شرایط کرونا، مراسم مناسبی با رعایت پروتکل های بهداشتی برای بزرگداشت سالگرد ارتحال امام راحل در مصلی امام خمینی بجنورد برگزار شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی، ابوالقاسم یعقوبی امروز در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی مراسم بزرگداشت ارتحال حضرت امام خمینی (ره)، با اشاره به تداوم شرایط کرونایی در کشور و استان، اظهار کرد: باید مراسم انقلابی و مذهبی با رعایت مسائل و تذکرات بهداشتی برگزار شود.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر قهوه خانه ها، پاساژها و سایر اماکن بازگشایی شده ولی نماز جمعه ها همچنان تعطیل است، خاطرنشان کرد: در روزهای پیش به سالگرد ارتحال امامی می رسیم که دنیا به او افتخار می کند؛ بنابراین شایسته است باوجود شرایط کرونا، مراسم شایسته ای با رعایت پروتکل های بهداشتی برای بزرگداشت سالگرد ارتحال امام راحل برگزار شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی ادامه داد: در شب های قدر مذهبی ها امتحان خوبی داده و نشان دادند که بهترین و مقیدترین افراد در رعایت این پروتکل ها هستند و مراسم را با پایبندی به مقررات بهداشتی برگزار کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم ارتحال امام در مصلی بجنورد برگزار می شود

مراسم ارتحال امام در مصلی بجنورد برگزار می شود