مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 خرداد 1399 ساعت 15:302020-05-31اقتصادي

اختصاص500 میلیارد تومان تسهیلات به آسیب دیدگان کرونا در گلستان


حدود 500 میلیارد تومان تسهیلات به بیمه شدگان آسیب دیده از کرونا گلستان اختصاص یافت که شرایط اعطای آن بزودی توسط اداره تعاون اعلام خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، هادی حق شناس عصر یکشنبه در دویست و نود و دومین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان اظهارکرد: مشاغل بسیاری در گلستان از شیوع کرونا آسیب دیده اند و دولت تلاش کرده با اعطای تسهیلات به بیمه شدگان آسیب دیده و اعطای تسهیلات یک میلیون تومانی به خانواده هایی که یارانه دریافت می کنند و یا از طریق طرح کمک مومنانه همراهی لازم را با مردم داشته باشد.

وی در خصوص حمایت دولت از مشاغل آسیب دیده، گفت: حدود 500 میلیارد تومان تسهیلات به بیمه شدگان آسیب دیده از کرونا گلستان اختصاص یافت که شرایط اعطای آن بزودی توسط اداره تعاون اعلام خواهد شد.

حق شناس افزود: با همکاری دستگاه های اجرایی و بانک های استان 800 میلیارد تومان تسهیلات در سال گذشته در قابل کارگروه تسهیل، بازسازی و نوسازی و تبصره 18 به واحدهای تولیدی پرداخت شده است.

طبق گفته وی گلستان با پرداخت 473 میلیارد تومان به 119 واحد رتبه هشتم کشور را در اعطای تسهیلات کارگروه تسهیل را کسب کرده است و در تسهیلات تبصره 18 هم همین رتبه را دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص500 میلیارد تومان تسهیلات به آسیب دیدگان کرونا در گلستان

اختصاص500 میلیارد تومان تسهیلات به آسیب دیدگان کرونا در گلستان