مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 خرداد 1399 ساعت 15:052020-05-31ورزشي

جواب تست کرونای مبتلایان گل گهر تغییر کرد


در حالی هفته گذشته تست کرونای هفت نفر از اعضای تیم گل گهر مثبت شده بود که حالا مدیر این تیم از منفی شدن نتیجه تست آنها طی چندین مرحله آزمایش خبر می دهد.

- خبرگزاری مهر - گروه استان ها: هفته پیش بود که اعلام شد تست کرونای حدود هفت نفر از بازیکنان و کادر تیم فوتبال گل گهر سیرجان مثبت شده است؛ اما حالا گل گهر اعلام کرده که تست کرونای بازیکنانی که گفته شد به ویروس کرونا مبتلا بودند، پس از انجام دو بار آزمایش منفی شده است.

اما سوالی که پیش می آید این است که چگونه ظرف چند روز (یک هفته) تست افراد مبتلا به کرونا منفی شده است؛ در این خصوص با مدیر تیم فوتبال گل گهر سیرجان گفتگو کردیم.

حیدر افسری به مهر گفت: تیم گل گهر تست اول پی سی آر را در آزمایشگاه آرامش در سعادت آباد انجام داد و بر اساس نتیجه آزمایشگاه نتیجه تست هفت نفر مثبت شد.

وی ادامه داد: پیش از این آزمایش، اعضای تیم گل گهر دو بار غربالگری خون انجام داده بودند و هیچ گونه علائمی دال بر وجود کرونا در بین اعضای تیم وجود نداشت.

همچنین سی تی اسکن ریه این افراد نشان دهنده سلامت کامل آنها پس از تست اول پی سی آر بود.

وی ادامه داد: بر اساس شرایط گفته شده پس از قرنطینه نفرات، از یک تیم تخصصی واقع در بیمارستان دی برای بررسی موضوع دعوت شد و سه شنبه هفته گذشته تست دوم پی سی آر از کل تیم با حساسیت خاص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جواب تست کرونای مبتلایان گل گهر تغییر کرد

جواب تست کرونای مبتلایان گل گهر تغییر کرد