مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 خرداد 1399 ساعت 14:552020-05-31بين الملل

فاجعه ویرانی قبور اهل بیت(ع) شاهد زنده ای از جنایات وهابیت است


دبیر کل جنبش عصائب اهل الحق عراق به مناسبت سالروز تخریب قبور مطهر در بقیع نوشت: سالروز فاجعه ویرانی قبور ائمه (ع) در بقیع شاهد زنده ای از جنایات وهابیت و آل سعود است.

- دبیر کل جنبش عصائب اهل الحق عراق به مناسبت سالروز تخریب قبور مطهر در بقیع نوشت: سالروز فاجعه ویرانی قبور ائمه (ع) در بقیع شاهد زنده ای از جنایات وهابیت و آل سعود است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از بغداد الیوم، قیس الخزعلی دبیر کل جنبش عصائب اهل الحق عراق با انتشار توییتی به مناسبت سالروز تخریب قبور مطهر در بقیع نوشت: سالروز فاجعه ویرانی قبور ائمه(ع) در بقیع شاهد زنده ای از جنایات وهابیت و رژیم آل سعود است.

وی افزود: ادامه تخریب و ویرانی، گواه ادامه این خط مشی وحشیانه است.

روزی می آید که حق غالب و باطل نابود می شود و آیا صبح نزدیک نیست؟ گفتنی است که هشتم شوال، سالروز غم انگیز تخریب حرم شریف ائمه بقیع (ع) به دست وهابیان آل سعود است.

در این روز، تفکر ارتجاعی وهابی گری به بهانه برداشت غلط از دین، مضجع شریف و حرم نورانی ائمه بقیع(ع) و صحابه بزرگوار را ویران کردند و به خیال خود، سنت پیامبر (ص) را احیا کردند.

در کمتر کشوری به اندازه سرزمین حجاز، آثار مربوط به قرون نخستین اسلام وجود داشته است؛ چرا که زادگاه اصلی اسلام است و آثار گرانبهایی از پیشوایان اسلام در جای جای ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاجعه ویرانی قبور اهل بیت(ع) شاهد زنده ای از جنایات وهابیت است

فاجعه ویرانی قبور اهل بیت(ع) شاهد زنده ای از جنایات وهابیت است