مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 خرداد 1399 ساعت 14:502020-05-31اقتصادي

درصد قابل توجهی از قیمت مسکن در همدان حباب است


طولانی شدن صدور پروانه ساخت یکی از دلایل افزایش قیمت مسکن در همدان است اما تأثیر چندانی در این رخداد ندارد و درصد قابل توجهی از قیمت مسکن در همدان حباب است.

- همدان - رییس شورای شهر همدان گفت: طولانی شدن صدور پروانه ساخت یکی از دلایل افزایش قیمت مسکن در همدان است اما تأثیر چندانی در این رخداد ندارد و درصد قابل توجهی از قیمت مسکن در همدان حباب است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کامران گردان ظهر یکشنبه در چهاردهمین جلسه صحن شورای شهر همدان با اشاره به انتقاد استاندار همدان از مدیریت شهری، گفت: شورا از کمک مدیریت ارشد استان همدان به مدیریت شهری در خصوص تکمیل پروژه های نیمه کاره، به ویژه در امر اخذ اعتبارات ملی برای پروژه هایی از جمله تقاطع غیر همسطح سردار شهید همدانی استقبال می کند.

رییس شورای شهر همدان با اشاره به افزایش بی رویه قیمت مسکن، اضافه کرد: افزایش قیمت مسکن کشوری است و عوامل زیادی در آن دخیل هستند.

گردان اضافه کرد: شورای شهر و شهرداری در حوزه گرانی مسکن در حال کاهش زمان صدور پروانه ساخت هستند و در این راستا از سال های گذشته کار صدور پروانه مکانیزه و سعی شده زمان به حداقل برسد تا سرمایه کمتر راکد بماند.

جلسه بررسی مشکلات و گرانی مسکن در شورا تشکیل می شود وی با تاکید بر اینکه متولیان مسکن باید در راستای کنترل افزایش قیمت وا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درصد قابل توجهی از قیمت مسکن در همدان حباب است

درصد قابل توجهی از قیمت مسکن در همدان حباب است