مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 خرداد 1399 ساعت 14:202020-05-31ورزشي

موافقت بارسلونا با حضور کوتینیو برای یک فصل دیگر


مدیران باشگاه بارسلونا میخواهند با حضور کوتینیو در بایرن مونیخ برای یک فصل دیگر موافقت کنند.

- ، نشریه موندو دپورتیوو چاپ کاتالونیا با انتشار گزارشی مدعی شد؛ باشگاه بارسلونا آماده است که به فیلیپه کوتینیو اجازه دهد تا در ازای 10 میلیون یورو به مدت یک فصل دیگر به طور قرضی در بایرن مونیخ بماند.

هانسی فلیک، سرمربی سرخپوشان مونیخی به این هافبک برزیلی اعتقاد دارد و طرفدار ماندنش در آلیانتس آره نا است، این در حالی است که خود کوتینیوی 27 ساله نیز از بودن در مونیخ خوشحال است و می خواهد در بایرن بماند.

کوتینیو که در ماه ژانویه 2018 در ازای 167 میلیون یورو از لیورپول جدا و به بارسلونا پیوست، در مدت 18 ماه حضورش در جمع کاتالان ها نتوانست عملکرد درخشانش در لیورپول را تکرار کند و در نهایت در تابستان 2019 با قرارداد قرضی یک ساله با بند خرید 120 میلیون یورویی به بایرن مونیخ ملحق شد.

کارل هاینتس رومنیگه، مدیر اجرایی باشگاه بایرن مونیخ اما اخیراً درباره آینده حرفه ای کوتینیو به نشریه آلمانی اشپیگل گفت: بند قطعی کردن قرارداد کوتینیو منقضی شده و ما آن را فعال نکرده ایم.

قصد داریم تیم مان را برای فصل آینده برنامه ریزی کنیم و خواهیم دید که آیا فیلیپه برای فصل بعد نقشی در بایرن خواهد داشت یا خیر! گفته می شود باشگاه هایی همچون چلسی، منچستریونایتد، آر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موافقت بارسلونا با حضور کوتینیو برای یک فصل دیگر

موافقت بارسلونا با حضور کوتینیو برای یک فصل دیگر