مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 خرداد 1399 ساعت 13:152020-05-31سياسي

عزم جهادی و اراده انقلابی موجب از بین رفتن ویروس منحوس کرونا خواه


برای ریشه کنی کرونا، نیاز به یک عزم جهادی و اراده انقلابی بود تا بتوانیم در کمترین زمان ممکن از گسترش آن جلوگیری کنیم، با مشارکت خوب مردم این مهم رخ داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار حسن کرمی با اشاره به اینکه یگان های ویژه نگهبان امنیت مردم و یکی از عوامل ثبات در کشور است اظهار کرد: یگان ویژه با ارتقاء آمادگی خود و بهره گیری از آخرین تکنولوژی روز و برترین تجهیزات، به دنبال آرامش مردم در سراسر کشور است و به صورت 24 ساعته آماده خدمت رسانی می باشد.

وی با بیان اینکه وظیفه نیروی انتظامی ایجاد امنیت در سطح جامعه است تصریح کرد: نیروی مجاهد انتظامی به خصوص یگان های ویژه در مواقع بحران و حوادث غیر مترقبه در کنار مردم و مسئولان به وظایف و اقدامات خود در راستای ارائه خدمات اقدام می کند، که نشان از مردمی بودن و انقلابی بودن این نیروی مخلص و فداکار است.

فرمانده یگان های ویژه ناجا ادامه داد: نیروی انتظامی در پیش بینی حوادث و کاهش هزینه های احتمالی در بحران ها آماده است؛ لذا با توجه به این سیاست، یگان ویژه درتمامی عرصه ها حاضر به جانفشانی برای مردم است و همانگونه که در حوادث و ناآرامی و آشوب ها، محافظ جان و در کنار مردم بود، پس از شیوع ویروس کرونا آمادگی خود را برای مقابله با آن اعلام کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزم جهادی و اراده انقلابی موجب از بین رفتن ویروس منحوس کرونا خواه

عزم جهادی و اراده انقلابی موجب از بین رفتن ویروس منحوس کرونا خواه