مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 خرداد 1399 ساعت 12:452020-05-31سياسي

امضای تفاهمنامه همکاری مشترک صندوق بازنشستگی با بیمه ملت


مراسم امضای تفاهم نامه اعطای بیمه نامه های تخفیفی و تقسیطی بیمه ملت به بازنشستگان و موظفین کشوری با حضور مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری، مدیرعامل بیمه ملت، - مراسم امضای تفاهم نامه اعطای بیمه نامه های تخفیفی و تقسیطی بیمه ملت به بازنشستگان و موظفین کشوری با حضور مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری، مدیرعامل بیمه ملت، اعضای هیات مدیره بیمه ملت، عده ای از نمایندگان کانونهای بازنشستگی استان تهران و جمعی از اصحاب رسانه برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از بیمه ملت، اسماعیل دلفراز در این مراسم به ظرفیت های این شرکت بیمه برای رفع نیازهای متفاوت بازنشستگان اشاره کرد و گفت: در این تفاهم نامه، انواع ‎ بیمه نامه های خودرو، آتش سوزی منازل مسکونی، بیمه عمر و حادثه انفرادی و پوشش بیماری کرونا با تخفیف های ویژه علاوه بر تخفیف های موجود به بازنشستگان ارائه می شود.

مدیرعامل بیمه ملت افزود: ارائه انواع بیمه نامه با تخفیف های ویژه و امکان تقسیط 12 ماهه به منظور توسعه توان خرید بازنشستگان، از ظرفیت هایی است که در این تفاهم نامه ایجاد شده است.

وی این شرکت را دارای گسترده ترین شبکه پرداخت خسارت خودرویی در صنعت بیمه ذکر کرد و با اشاره به اینکه بخش عمده سهام این شرکت متعلق به بازنشستگان کشوری است، گفت: بازنشستگان و وظیفه بگیران صندوق بازنشست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای تفاهمنامه همکاری مشترک صندوق بازنشستگی با بیمه ملت

امضای تفاهمنامه همکاری مشترک صندوق بازنشستگی با بیمه ملت