مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 خرداد 1399 ساعت 12:352020-05-31سياسي

بازگشایی متروی اصفهان از سه شنبه هفته جاری / الزام استفاده از ماسک برای مسافران


شهردار اصفهان از آغاز فعالیت دوباره متروی اصفهان از روز سه شنبه هفته جاری (13 خرداد) خبر داد و گفت: به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی استفاده از ماسک برای مسافران الزامی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، قدرت اله نوروزی اظهار کرد: با مصوبه ستاد مقابله با کرونا در استان اصفهان، متروی اصفهان فعالیت مجدد خود را آغاز خواهد کرد.

   شهردار اصفهان ادامه داد: در همین راستا در هفته گذشته جلسات مختلفی در شورای ترافیک و همچنین در سطح مدیران شهری برگزار و ابعاد مختلف بازگشایی مترو مورد بررسی قرار گرفت تا این اتفاق با درنظر گرفتن ابعاد مختلف به ویژه موارد مربوط به سلامت مردم، انجام شود.

   وی افزود: در همین راستا، مترو اصفهان در راستای رفاه و سهولت شهروندان از صبح سه شنبه سیزدهم خردادماه با رعایت پروتکل های بهداشتی از جمله الزام استفاده از ماسک از سوی مسافران مترو، کار خود را آغاز خواهد کرد.

  نوورزی با اشاره به اینکه جابجایی شهروندان از طریق مترو از ساعت 6:15 صبح تا 21:30 است، اظهار کرد: سرفاصله زمانی فعلا 15 دقیقه خواهد بود و در صورت رعایت کامل پروتکل های بهداشتی توسط همشهریان و افزایش تقاضا، این فاصله در روزهای بعد به همان 11 دقیقه باز خواهد گشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشایی متروی اصفهان از سه شنبه هفته جاری / الزام استفاده از ماسک برای مسافران

بازگشایی متروی اصفهان از سه شنبه هفته جاری / الزام استفاده از ماسک برای مسافران