مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 خرداد 1399 ساعت 10:552020-05-31سياسي

ری از تهران جدا می شود؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حسن خلیل آبادی عضو شورای شهر تهران، درباره موضوع جدایی ری از تهران اظهار داشت: مجلس دهم اقداماتی را در این راستا انجام داد و امیدواریم رابطه حسنه ای بین شورای شهر و مجلس یازدهم نیز برقرار باشد چرا که هر دو نهاد برآمده .

- عضو شورای شهر تهران با اشاره به ضرورت جدا شدن ری از تهران گفت: نمایندگان دوره یازدهم مجلس باید مطالبه مردم ری را پیگیری کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، حسن خلیل آبادی عضو شورای شهر تهران، درباره موضوع جدایی ری از تهران اظهار داشت: مجلس دهم اقداماتی را در این راستا انجام داد و امیدواریم رابطه حسنه ای بین شورای شهر و مجلس یازدهم نیز برقرار باشد چرا که هر دو نهاد برآمده از درون جامعه و مردم هستند.

وی گفت: تعامل شورای شهر با نمایندگان ری، تهران، شمیرانات، اسلام شهر و پردیس بسیار حائز اهمیت است و علاوه بر این هماهنگی سایر نمایندگان از جمله رییس مجلس شورای اسلامی بسیار مهم است.

عضو شورای شهر تهران گفت: از نمایندگان دوره یازدهم مجلس درخواست دارم مانند نمایندگان قبلی، طرح جدایی ری از تهران را پیگیر باشند و حقوق قانونی مردم ری را به آنان بازگرداند.

خلیل آبادی در پاسخ به این پرسش که آیا آقای قالیباف موافق جدایی ری از تهران است، گفت: در دوره های گذشته به دلایل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ری از تهران جدا می شود؟

ری از تهران جدا می شود؟