مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 خرداد 1399 ساعت 10:452020-05-31اجتماعي

بالای 35 درصد دانش آموزان در رشته های فنی و مهارتی تحصیل می کنند


معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی با بیان این که از مجموع دانش آموزان دوره متوسط استان، بالای 35 درصد دانش آموزان در رشته های فنی و مهارتی تحصیل می کنند، - ایسنا/آذربایجان شرقی معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی با بیان این که از مجموع دانش آموزان دوره متوسط استان، بالای 35 درصد دانش آموزان در رشته های فنی و مهارتی تحصیل می کنند، گفت: نزدیک به 46 هزار دانش آموز متوسطه ی استان در زمینه خدمات کشاورزی، صنعت و هنر فعالیت می کنند.

عاشور اکرمی روز یکشنبه در جلسه شورای توسعه مهارت استان، با بیان این که آموزش های همراه با تولید در 85 هنرستان به دانش آموزان متوسطه ی استان ارائه می شود، اظهار کرد: دانش آموزان در هنرستان های آموزش همراه با تولید استان، بالای 700 میلیون تومان درآمدزایی کرده اند.

وی افزود: 50 مرکز کار آفرینی در آموزش و پرورش استان وجود دارد که دانش آموزان در آن ها مشغول به عرضه ی محصولات خود هستند، دانش آموزان سال گذشته موفق به کسب رتبه ی دوم در بخش صنعت در جشنواره جوان خوارزمی کشور شدند.

وی با ارائه ی پیشنهاد برای ایجاد رشته ی کفش تبریز و بورس در مدارس، گفت: می توان در شاخه ی کاردانش رشته ای را با برند کفش تبریز و بورس ایجاد کرد،سال گذشته رشته ی جدیدی با عنوان تعمیر طلا جوهرات ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بالای 35 درصد دانش آموزان در رشته های فنی و مهارتی تحصیل می کنند

بالای 35 درصد دانش آموزان در رشته های فنی و مهارتی تحصیل می کنند