مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 خرداد 1399 ساعت 10:252020-05-31اقتصادي

رفع بوی تصفیه خانه فاضلاب شهرضا


معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب شرکت آبفا استان اصفهان گفت: با تغییر روش تصفیه فاضلاب از برکه تثبیت، به روش لاگون هوادهی، مشکل بوی نامطبوعی که سال ها موجب ناراحتی ساکنان اطراف تصفیه خانه فاضلاب می شد، - ایسنا/اصفهان معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب شرکت آبفا استان اصفهان گفت: با تغییر روش تصفیه فاضلاب از برکه تثبیت، به روش لاگون هوادهی، مشکل بوی نامطبوعی که سال ها موجب ناراحتی ساکنان اطراف تصفیه خانه فاضلاب می شد، رفع شد.

امیرحسین حکمتیان با اشاره به اینکه در سال 68 فاز اول تصفیه خانه فاضلاب شهرضا به روش برکه تثبیت راه اندازی شد، اظهار کرد: اکنون با هدف ارتقاء خدمات به مشترکین، با نصب 20 هواده در لاگون های هوادهی، روش تصفیه فاضلاب در این تصفیه خانه تغییر کرد.

وی ادامه داد: علاوه بر تغییر روش تصفیه فاضلاب، یک سیستم دانه گیر هوادهی بعد از دستگاه آشغالگیر نصب شده است که این فرایند نیز، تاثیر بسزایی در رفع بوی نامطبوع تصفیه خانه فاضلاب دارد.

عضو هیئت مدیره شرکت آبفا استان اصفهان افزود: تصفیه خانه فاضلاب شهرضا در دو مدول طراحی شده که فاز اول در سال 68 برای 120 هزار نفر و 20 هزار متر مکعب پساب در شبانه روز طراحی شده بود.

در حال حاضر فاز دوم این تصفیه خانه در دست اقدام است که پیش بینی می شود 170 هزار نفر را تحت پوشش قرار دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع بوی تصفیه خانه فاضلاب شهرضا

رفع بوی تصفیه خانه فاضلاب شهرضا