مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 خرداد 1399 ساعت 10:202020-05-31حوادث

هندوانه هایی که برای مشتریانش 800 میلیون تومان آب خورد


فرمانده انتظامی استان قزوین اعلام کرد: یک باند در پوشش فروش هندوانه دوره گرد اقدام به کلاه برداری هشت میلیارد ریالی کرده است؛ فروشنده در این روش کلاه برداران توسط دستگاه کپی کننده کارت های اعتباری اطلاعات کارت مشتریان را ذخیره می کردند و سپس توسط اطلاعات .

- ایسنا/قزوین فرمانده انتظامی استان قزوین اعلام کرد: یک باند در پوشش فروش هندوانه دوره گرد اقدام به کلاه برداری هشت میلیارد ریالی کرده است؛ فروشنده در این روش کلاه برداران توسط دستگاه کپی کننده کارت های اعتباری اطلاعات کارت مشتریان را ذخیره می کردند و سپس توسط اطلاعات جدید کارت جدید ایجاد می کردند.

سردار مهدی حاجیان، فرمانده انتظامی استان قزوین در نشست خبری با اصحاب رسانه که ظهر امروز یکشنبه 11 خرداد در محل پلیس فتا استان قزوین برگزار شد، اظهار کرد: پلیس قزوین از زمان شیوع کرونا در کنار مدافعین سلامت حضور پیدا کرد و علاوه بر تأمین امنیت به ایفای نقش پرداخت.

وی ادامه داد: پلیس قزوین در فاصله گذاری اجتماعی برنامه های ستاد ملی کرونا را اجرا می کند؛ در ابتدای سال با توجه به محدودیت رفت وآمد خودروها از ورود خودروهای با پلاک غیربومی جلوگیری کرد و علاوه بر آن اصناف نیز در تعطیلی صنوف همکاری لازم را با پلیس داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هندوانه هایی که برای مشتریانش 800 میلیون تومان آب خورد

هندوانه هایی که برای مشتریانش 800 میلیون تومان آب خورد