مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 خرداد 1399 ساعت 10:152020-05-31اقتصادي

با دستگاه های اکسیژن‎ساز بیشتر آشنا شوید


اگرچه ونتیلاتور دستگاهی بیمارستانی است، اما این دستگاه اکسیژن سازی است که به خالص کردن اکسیژن هوا و دفع عناصر دیگر آن پرداخته و هوایی مطلوب برای مصرف کاربرانش تولید می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی خبرگزاری مهر ، حیات جسمانی ما به عوامل متعددی بستگی دارد که خوردن، آشامیدن، استراحت و تنفس از شاخص ترین آنها است.

گفته می شود رکورد بیشترین مدت زمان غذا نخوردن به کیهِ ران دوهرتی ایرلندی تعلق دارد که اعتصاب غذایی 73 روزه داشته و پس از آن جان خود را از دست داده است.

اگرچه عوامل متعددی در افزایش روزهای بدون مصرف مایعات یا بی خوابی وجود دارد، اما به طور کلی می توان گفت که این زمان از یک هفته تجاوز نخواهد کرد.

چنانچه رکورد اعجاب انگیز الکس سگورا را که توانسته بود به مدت 24 دقیقه سر خود را زیر آب نگه دارد به عنوان آماری برای عموم مردم در نظر نگیریم (عددی که میانگین آن در حدود 5 دقیقه است) می توان گفت حیاتی ترین محدود کننده زندگی ما هوای تنفسی بوده و زندگی بدون آن به ویژه اکسیژن پس از چند دقیقه پایان خواهد یافت.

با توجه به این مقدمه، بهره مندی از سخت افزارهایی که بتواند این شریان حیاتی را در انسان هایی فاقد تنفس، در دست گرفته یا آن را تقویت کند بااهمیت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با دستگاه های اکسیژن‎ساز بیشتر آشنا شوید

با دستگاه های اکسیژن‎ساز بیشتر آشنا شوید