مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 خرداد 1399 ساعت 10:152020-05-31سياسي

فرهنگ از جنس اندیشه و تفکر و توام با رویش و ریزش است


مدیرکل سابق تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: فرهنگ از جنس اندیشه و تفکر است و با ریزش، رویش و پالایش در دوران مختلف روبرو می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مراسم معارفه مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی استان قزوین روز یکشنبه با حضور حجت الاسلام محمد قمی رییس سازمان تبلیغات اسلامی کشور، آیت الله عابدینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین، حجت الاسلام قابل رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام سبحانی نیا مدیر حوزه های علمیه استان و جمعی از طلاب، روحانیون، ائمه جمعه و جماعات، تشکل های دینی و قرآنی در سالن تبلیغات اسلامی قزوین برگزار شد.

حجت الاسلام نعمت اللهی در این مراسم گفت: حوزه فرهنگی عرصه بسیار پر خطر است و تنها جایی بود که رهبری فرمودند دغدغه دارم و نگران هستم چون شاکله جامعه را فرهنگ، سیاست و اقتصاد شکل می دهد.

وی اضافه کرد: فرهنگ چون از جنس فکر و اندیشه است حساسیت خود را دارد و در بدنه خود ریزش، رویش و پالایش دارد و خود را بازسازی می کند و نقش مدیران فرهنگی در این زمینه خاص است.

نعمت اللهی تصریح کرد: در حوزه فرهنگ دینی گام های خوبی برداشته شده اما هر چند در حوزه مظاهر دینی و فرهنگ دینی کارهای زیادی شده اما در تربیت دینی ضعیف عمل کرده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگ از جنس اندیشه و تفکر و توام با رویش و ریزش است

فرهنگ از جنس اندیشه و تفکر و توام با رویش و ریزش است