مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 خرداد 1399 ساعت 10:152020-05-31سياسي

پدری که کهولت سن را بهانه ای برای رسیدن به پسرانش کرد+تصاویر


«حاج علی امینی نور» پدر شهیدان عزیز دفاع مقدس «سعید، مجید و اسماعیل امینی نور»، کهولت سن را بهانه ای کرد تا دعوت حق را لبیک گوید و به جمع فرزندان شهیدش بپیوندد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، پدر واژه ای است که قامت انسانیت از احترام او خم می شود، شانه هایی که پله قد کشیدن فرزند می شوند و دستانی که راه آسمان را نشان می دهند و نان حلال بر سر سفره می آورند و همین نان حلال و تربیت الهی، میوه ای بهشتی ثمر می دهد.

شهید مقامی است که آسمانیان به آن قبطه می خورند و زمینیان راهشان را با نور ایشان پیدا می کنند، اما نباید غفلت کرد که این مقام از دامان پاک ماران و شانه های ستبر پدران شهید ساخته می شود، و امروز، نصف جهان داغدار پدر سه شهید است.

و این روزها حاج علی امینی نور  پدر شهیدان عزیز دفاع مقدس سعید، مجید و اسماعیل امینی نور ، کهولت سن را بهانه ای کرد تا دعوت حق را لبیک گوید و به جمع فرزندان شهیدش بپیوندد.

 شهید اسماعیل امینی نور که چراغ این خانه را در سال 1339 روشن کرده بود، 22 تیرماه 1361 در عملیات رمضان در شرق بصره به نظرگاه وجه الله رسید و پیکرش پس از سال ها به آغوش خانواده ای به بزرگی یک کشور پیوست.

فرزند دیگر این خانواده، سعید، یک سال دیرتر از اسماعیل به دنیا آمده بود و یک سال زودتر به شهادت رسید، او به عنوان بسیجی راهی جبهه شد و م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پدری که کهولت سن را بهانه ای برای رسیدن به پسرانش کرد+تصاویر

پدری که کهولت سن را بهانه ای برای رسیدن به پسرانش کرد+تصاویر