مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 خرداد 1399 ساعت 10:102020-05-31سياسي

گروه های مردمی بهترین بستر تبلیغ دین هستند


رییس سازمان تبیغات اسلامی کشور گفت: این مسؤول تصریح کرد: یکی از بهترین بسترهای تبلیغی و تبیینی دین اسلام گروه های مردمی هستند و در این بین دستگاه ها وظیفه پشتیبانی از آنها را دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین حجت الاسلام محمد قمی رییس سازمان تبلیغات اسلامی کشور ظهر امروز در آیین معارفه مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی استان قزوین که در سالن جلسات این سازمان برگزار شد اظهار کرد: قرآن به زندگی انسان روح داده و عزت امروز کشور  مرهون بهره مندی از قرآن است.

وی با بیان اینکه حرکت انقلاب اسلامی بر پایه شاخص هایی است که امام(ره) آن را تعیین کرده است، افزود: مردم مخصوصا مردم مستضعف به عنوان یکی از شاخص ها در نظام اسلامی دارای جایگاه ویژه ای هستند و در واقع مکتب امام خمینی(ره) مکتب مردم سالار به معنای واقعی است.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی کشور عنوان کرد: یکی از رسالت های اصلی ما در جامعه امروز تبلیغ و تبیین دین اسلام است که متاسفانه تا به امروز با برخی سوء مدیریت ها و غفلت ها مغفول مانده است.

وی افزود: عملکرد ضعیف برخی مدیران کار تبلیغ و تبیین دین اسلام را با مشکل روبرو کرده اما این به معنای این نیست که باید آرام نشست بلکه باید با حضور در میان مردم و همراهی با آنها گام به گام برای تبلیغ دین گام برداشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گروه های مردمی بهترین بستر تبلیغ دین هستند

گروه های مردمی بهترین بستر تبلیغ دین هستند