مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 خرداد 1399 ساعت 10:102020-05-31ورزشي

دردسر نفت مسجد سلیمان برای انجام تست کرونا


مسئولان باشگاه نفت مسجد سلیمان برای تهیه کیت های تشخیص کرونا با مشکل مواجه شدند.

- نفت مسجد سلیمان یکی از آخرین تیم های لیگ برتری بود که بازیکنان و اعضای آن پس از چند روز اقامت در تهران تست کرونا دادند.

پس از انجام تست های کرونا مشخص شد که 3 نفر از اعضای این تیم جنوبی به ویروس کرونا مبتلا شدند و در حال حاضر در قرنطینه هستند.

باشگاه نفت مسجد سلیمان مشکلات مالی عدیده ای دارد که در طول فصل باعث شد زردپوشان دچار حاشیه شوند و حتی مهدی تارتار هم به دلیل عمل نکردن باشگاه به تعدات مالی، قصد جدایی از زردپوشان مسجد سلیمانی را داشت.

مشکلات مالی این باشگاه هنوز پابرجا است و مسئولان باشگاه نفت مسجد سلیمان از طریق استقراض توانستند هزینه های تست کرونای اعضای تیمشان را فراهم کنند.

این در حالی است که اوایل لیگ نوزدهم وزارت نفت برای کمک به 3 باشگاه تحت پوشش خود یعنی پارس جنوبی جم، نفت مسجد سلیمان و صنعت نفت آبادان مبالغی را پرداخت کرد که هنوز بیش از 50 درصد از این مبلغ به حساب باشگاه نفت مسجد سلیمان واریز نشده است.

سهم باشگاه نفت مسجد سلیمان از کمک های وزارت نفت 10 میلیارد و 90 میلیون تومان بود که از این مقدار 4 میلیارد و 900 میلیون تومان به حساب باشگاه واریز شد و مسئولان باشگاه توانستند پرداختی ها به اعضای تیمشان را به 60 درصد برسانند تا از این ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دردسر نفت مسجد سلیمان برای انجام تست کرونا

دردسر نفت مسجد سلیمان برای انجام تست کرونا