مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 خرداد 1399 ساعت 09:502020-05-31فرهنگي

راه یابی «گرگم و گله می برم» به جشنواره انیمیشن هیروشیما


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، گرگم و گله می برم ساخته امیرهوشنگ معین از تولیدات سال 2018 کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به بخش مسابقه رسمی هجدهمین جشنواره بین .

- به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، گرگم و گله می برم ساخته امیرهوشنگ معین از تولیدات سال 2018 کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به بخش مسابقه رسمی هجدهمین جشنواره بین المللی انیمیشن هیروشیما 2020 راه یافت.

این پویانمایی 8 دقیقه ای این بار در جشنواره هیروشیما با دیگر آثار به رقابت می پردازد.

جشنواره بین المللی هیروشیما یکی از مهم ترین جشنواره های انیمیشن جهان و مورد تایید جایزه آکادمی اسکار برای فیلم های کوتاه است که هر 2 سال یکبار در شهر هیروشیمای ژاپن برگزار می شود.

بنا به تصمیم سایوکو کینوشیتا و به دلیل شیوع ویروس کرونا، جشنواره بین المللی انیمیشن هیروشیما از 30 مرداد تا 3 شهریور 1399 برابر با 20 تا 24 آگوست 2020 بدون حضور مخاطبان و تنها با حضور داوران ژاپنی برگزار می شود.

گرگم و گله می برم یک انیمیشن دیجیتالی است که در آن کودکان، داستان آشنای گرگ و بزغاله ها را در مدرسه به شکل نمایشِ عروسکی به اجرا در می آورند و بزِ مادر در فرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه یابی «گرگم و گله می برم» به جشنواره انیمیشن هیروشیما

راه یابی «گرگم و گله می برم» به جشنواره انیمیشن هیروشیما