مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 خرداد 1399 ساعت 09:352020-05-31سياسي

«سپاه» همیشه برای مرزنشینان سنگ تمام گذاشته است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، محمد رادمهر در یادداشتی آورده است: نیروی دریایی سپاه در تمامی بحران ها و مشکلات مردم مناطق ساحلی از سیل گرفته تا زلزله و حتی پدیده شوم صید ترال که همه معیشت و زندگی مردم صیاد مناطق ساحلی بخصوص در سواحل مکران را در معرض آسیب شدید قرار داده بود، الحق و الانصاف جانانه و بدون هیچ چشمداشتی پای کار آمدند و مردم دریادل هرمزگان نیز هیچگان این حمایت ها و حضورهای به موقع و مردم داری نیروی دریایی سپاه را فراموش نکرده و نخواهد کرد.

نیروی  دریایی مقتدر سپاه پاسداران در حمایت از صیادان بومی و معیشت مردم ساحل نیشنن در خط مقدم خدمتگزاری بود و در تمام شرایط و سختی ها کمک حال مردم و محرومان بوده و هستند و این نقش بی مانند را بر پایه روحیه نجیب و اندیشه متعالی خود و ایفای مسؤولیت الهی خویش ایفا می کنند.

تشکیل بسیج دریایی و پیوستن انبوهی از مردم ساحل نشین به این ابتکار ارزنده نیروی دریایی سپاه نیز نشانه عمق همدلی و پیوند صمیمانه مردم است که به توفیقات بزرگ و ارزنده ای انجامیده که ثمرات آن را می توان در آینده ای نزدیک به نظاره نشست.

مردم مناطق روستایی جاسک نیز هرگز صدای امیدبخش بالگردهای سپاه را در رساندن نیروهای کمکی برای خارج ساختن گل و لای از منازل مردم و آذوقه در روزهای سخت سیل را به فراموشی نخواهند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«سپاه» همیشه برای مرزنشینان سنگ تمام گذاشته است

«سپاه» همیشه برای مرزنشینان سنگ تمام گذاشته است