مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 خرداد 1399 ساعت 09:352020-05-31پزشكي

طغیان کرونا درون خانواده ها و محله های کوچک استان همدان


معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینای همدان اعلام کرد: بازگشایی تعدادی از اماکن و تغییر برخی از رویکردها به معنای پایان کرونا نیست و لازم است مردم همچنان این بیماری را جدی بگیرند.

- ایسنا/همدان معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینای همدان اعلام کرد: بازگشایی تعدادی از اماکن و تغییر برخی از رویکردها به معنای پایان کرونا نیست و لازم است مردم همچنان این بیماری را جدی بگیرند.

دکتر منوچهر کرمی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: تعداد قطعی ابتلا به کروناویروس در استان همدان تا به امروز 1069 نفر است که از این تعداد 883 نفر بهبود یافتگان، 76 نفر در مراکز درمانی تحت مداوا قرار دارند و متأسفانه 110 نفر در اثر ابتلا به این بیماری درگذشتند.

وی بیان کرد: به طور کلی الگوی بیماری متفاوت از روزهای گذشته نیست اما باید به استحضار تمام هم استانی ها برسانیم مواردی از طغیان های این بیماری درون خانواده ها و در محله های کوچک که دارای ارتباط با هم بوده اند، رخ داده و همه این موارد بیانگر این موضوع است که در صورت عدم رعایت فاصه گذاری اجتماعی و عدم استفاده از ماسک و در صورت برگزاری دورهمی ها و خریدهای مکرر ممکن است شاهد افزایش بیماری باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طغیان کرونا درون خانواده ها و محله های کوچک استان همدان

طغیان کرونا درون خانواده ها و محله های کوچک استان همدان