مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 خرداد 1399 ساعت 09:252020-05-31اجتماعي

زمین های داری کاربری آموزشی به بخش خصوصی واگذار شوند


زمین های داری کاربری آموزشی که امکان سرمایه گذاری دولتی در آن ها وجود ندارد به بخش خصوصی واگذار شوند.

- کرمان - معاون فرماندار کرمان گفت: زمین های داری کاربری آموزشی که امکان سرمایه گذاری دولتی در آن ها وجود ندارد به بخش خصوصی واگذار شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی سلاجقه پیش از ظهر یکشنبه در سومین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان کرمان بیان داشت: با توجه به کمبود اعتبارات، اداره نوسازی مدارس کرمان اقدامات خوبی در خصوص ساخت و تعمیر مدارس انجام داده اند که جای تقدیر دارد.

وی به سرانه فضای آموزشی اشاره کرد و افزود: غیر از بحث سرانه فضای آموزشی معتقدم در ارتباط با کیفیت آموزش هم بهتر است برنامه هایی داشته باشیم.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار کرمان گفت: طی سنوات گذشته به شهر کرمان به دلیل مسائل مهاجرتی کمتر رسیدگی شده زیرا جمعیت شهر کرمان باید بین 600 تا 700 نفر باشد اما در حال حاضر حدود یک میلیون نفر در کرمان ساکن هستند.

سلاجقه تصریح کرد: حدود یک سوم جمعیت استان در شهرستان و شهر کرمان ساکن هستند که قطعاً برای خدمات دهی به این اقشار به برنامه ریزی بیشتری نیاز است.

وی یادآور شد: در بحث فضای آموزشی دو بخش وجود دارد یکسری زمین هایی با کاربری آموزشی در نقاط مختلف شهر کرمان وجود دارد که مشخص هم هستند اما رها شده اند، پیشنهاد می کنم ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمین های داری کاربری آموزشی به بخش خصوصی واگذار شوند

زمین های داری کاربری آموزشی به بخش خصوصی واگذار شوند