مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 خرداد 1399 ساعت 09:202020-05-31سياسي

شماره 268 نشریه «اکو آو اسلام» منتشر شد


مؤسسه فرهنگی، هنری و انتشارات بین المللی الهدی اقدام به انتشار 268 شماره نشریه «اکو آو اسلام» ویژه بزرگداشت مقام و جایگاه حضرت امام خمینی(ره) به زبان انگلیسی کرده است.

- مؤسسه فرهنگی، هنری و انتشارات بین المللی الهدی اقدام به انتشار 268 شماره نشریه اکو آو اسلام ویژه بزرگداشت مقام و جایگاه حضرت امام خمینی(ره) به زبان انگلیسی کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، مؤسسه فرهنگی، هنری و انتشارات بین المللی الهدی وابسته به سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی اقدام به انتشار 268 شماره نشریه اکو آو اسلام ویژه بزرگداشت مقام و جایگاه حضرت امام خمینی(ره) مشتمل بر هشت مقاله به زبان انگلیسی کرده است.

این نشریه فرهنگی، تحلیلی ـ خبری حدود سی سال است که به قلم صاحب نظران حوزه های مختلف، با رویکردی سیاسی، اجتماعی و فرهنگی، پیوسته به چاپ رسیده و در بیش از 120 کشور جهان عرضه شده است.

سرمقاله به قلم مدیرمسئول نشریه به جایگاه و مقام حضرت امام خمینی(ره) در جهان به عنوان یک رهبر مذهبی کاریزماتیک اشاره می کند، همچنین در خصوص تاثیرپذیری کشورهای مسلمان منطقه از راه و مشی امام خمینی (ره) بحث می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شماره 268 نشریه «اکو آو اسلام» منتشر شد

شماره 268 نشریه «اکو آو اسلام» منتشر شد