مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 خرداد 1399 ساعت 09:052020-05-31سياسي

تعیین تکلیف وضعیت معین های اقتصادی کم فعال استان کرمان


استاندار کرمان با اشاره به اینکه برخی معین های اقتصادی طی 3 سال گذشته فعال نبوده و یا آنگونه که انتظار داشتیم عمل نکرده اند اظهار کرد: قرار شد ظرف 2 ماه آینده معین های اقتصادی گزارش دلایل کم فعالی و یا عدم فعالیت خود را به سازمان مدیریت ارسال کنند تا بتوانیم .

- ایسنا/کرمان استاندار کرمان با اشاره به اینکه برخی معین های اقتصادی طی 3 سال گذشته فعال نبوده و یا آنگونه که انتظار داشتیم عمل نکرده اند اظهار کرد: قرار شد ظرف 2 ماه آینده معین های اقتصادی گزارش دلایل کم فعالی و یا عدم فعالیت خود را به سازمان مدیریت ارسال کنند تا بتوانیم درباره آینده این معین ها تصمیم گیری کنیم.

دکتر محمدجواد فدایی ظهر امروز یکشنبه یازدهم خردادماه در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان کرمان با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازرییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی و دبیر ستاد اقتصاد مقاومتی استان گفت: 267 پروژه اقتصاد مقاومتی در سال گذشته در استان کرمان مصوب داشتیم که به طور متوسط این پروژه ها دارای 76 درصد پیشرفت فیزیکی بوده این در حالی است که در هدف گذاری تعیین شده، پیشرفت 85 درصدی برای این پروژه ها تعریف شده بود.

وی با بیان اینکه 9000 فرصت شغلی در این پروژه ها پیش بینی شده بود اظهار کرد: در این پروژه ها تاکنون 7100 فرصت شغلی ایجاد شده ضمن آنکه از 18 هزار میلیاد تومان سرمایه گذاری پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین تکلیف وضعیت معین های اقتصادی کم فعال استان کرمان

تعیین تکلیف وضعیت معین های اقتصادی کم فعال استان کرمان