مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 خرداد 1399 ساعت 09:002020-05-31اقتصادي

اجرای مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه در بروجرد/توزیع 5800 بسته در سه مرحله رزمایش


جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد گفت: در مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه یکهزار و 800 بسته کمک معیشتی بین خانوارهای نیازمند و آسیب دیده از کرونا توزیع شد.

- احمد حسنوند امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در بروجرد اظهار کرد: در مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه یکهزار و 800 بسته کمک معیشتی به ارزش هر بسته 200 هزار تومان بین خانواده های نیازمند و آسیب دیده از کرونا توزیع شد.

وی عنوان کرد: در این مرحله از رزمایش کمک مومنانه با کمک های ناحیه مقاومت بسیج بروجرد، بسیجیان و خیرین در مجموع 1800 بسته به ارزش 360 میلیون تومان بین خانواده های کم بضاعت توزیع شد.

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد خاطرنشان کرد: در مرحله نخست رزمایش کمک مومنانه با شناسایی یکهزار و 250 خانوار کم بضاعت و بعضأ آسیب دیده از کرونا بسته هایی به ارزش هر بسته 300 هزار تومان بین آن ها توزیع شد.

حسنوند بیان کرد: در این مرحله و همزمان با توزیع بسته های کمک معیشتی، با شناسایی یکهزار و 160 خانوار نیازمند و با کمک بنیاد مستضعفان کمک هزینه های نقدی هر کدام به ارزش 500 هزار تومان به حساب این خانوارها واریز شد.

وی تاکید کرد: در مرحله دوم این رزمایش نیز 2 هزار و 750 بسته کمک معیشتی هر یک به ارزش 300 هزار تومان بین خانوارهای کم بضاعت و آسیب دیده از کرونا در شهرستان بروجرد توزیع شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه در بروجرد/توزیع 5800 بسته در سه مرحله رزمایش

اجرای مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه در بروجرد/توزیع 5800 بسته در سه مرحله رزمایش