مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 خرداد 1399 ساعت 08:552020-05-31پزشكي

اجرای طرح کشوری نفس برای اولین بار در یزد


مدیر گروه سلامت محیط کار دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی با بیان این که مقابله با شیوع کرونا و تأمین سلامت عمومی جامعه مستلزم عدم مصرف مواد دخانی است گفت: - ایسنا/یزد مدیر گروه سلامت محیط کار دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی با بیان این که مقابله با شیوع کرونا و تأمین سلامت عمومی جامعه مستلزم عدم مصرف مواد دخانی است گفت: طرح کشوری نفس با رویکرد مبارزه علیه مصرف دخانیات برای اولین بار در یزد اجرا شد.

دکتر رضا جعفری با اشاره به ضرورت رعایت بهداشت فردی برای جلوگیری از ابتلا به بیماری های مختلف، اظهار کرد: طرح نفس به منظور صیانت از سلامت فرزندان و خانواده ها در مهار اپیدمی دخانیات توسط دانشگاه علوم پزشکی طراحی و تدوین شده است.

وی این طرح را اقدامی حائز در راستای مبارزه علیه مصرف دخانیات در کشور دانست و افزود: این مهم برای اولین بار در کشور و استان یزد اجرا شده و از این پس خانواده ها می توانند با مراجعه به سامانه ssu.

ac.

ir/formsaz/view.

php?id=54216213 در این طرح شرکت کنند.

مدیر گروه سلامت محیط کار دانشگاه علوم پزشکی یزد در ادامه از تاثیر منفی قلیان، سیگار و دیگر مواد دخانی بر شیوع کرونا خبر داد و گفت: به همین منظور، باید راهکارهای متفاوتی از شیوه های قبلی برای برخورد با عرضه کنندگان و همچنین مصرف کنندگان محصولات دخانی در نظر گرفته شود که در غیر این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح کشوری نفس برای اولین بار در یزد

اجرای طرح کشوری نفس برای اولین بار در یزد