مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 خرداد 1399 ساعت 08:502020-05-31سياسي

توزیع 6800 بسته معیشتی بین نیازمندان از محل موقوفات یزد


مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان یزد از توزیع بیش از شش هزار و 800 بسته معیشتی در قالب طرح رزمایش ضیافت همدلی بین خانواده های نیازمند این استان با صرف بالغ بر 18 میلیارد ریال از محل درآمد موقوفات و مشارکت های مردمی خبر داد.

- حجت الاسلام حسین زارع زاده گفت: در ماه مبارک رمضان امسال، شش هزار و 807 بسته معیشتی در قاب طرح رزمایش ضیافت همدلی تهیه و بین نیازمندان استان یزد توزیع شد.

وی افزود: برای تهیه این بسته های معیشتی بیش از 18 میلیارد و 390 میلیون ریال از محل درآمد موقوفات مرتبط، موقوفات غیر متصرفی، امامزادگان و مشارکت مردم خیراندیش استان یزد هزینه شده است.

او با بیان این که در ماه مبارک رمضان امسال جلوه ای از سخاوت و همدلی مردم دارالعباده یزد به نمایش گذاشته شد، اظهار کرد: این بسته های معیشتی شامل اقلامی همچون برنج ایرانی، روغن، گوشت مرغ یا گوسفندی، چایی، رب گوجه فرنگی، ماکارونی سویا حبوبات و سایر اقلام مورد نیاز نیازمندان بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد، زارعزاده در پایان اضافه کرد: علاوه بر تهیه و توزیع بسته های معیشتی، بن های خرید موادغذایی، غذای گرم، آش و حلوا، نان گرم و بسته های گوشت نیز به صورت ویژه تهیه و در اختیار خانواده های کم بضاعت و بی بضاعت استان قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 6800 بسته معیشتی بین نیازمندان از محل موقوفات یزد

توزیع 6800 بسته معیشتی بین نیازمندان از محل موقوفات یزد