مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 خرداد 1399 ساعت 08:452020-05-31پزشكي

کرونا سوغاتی مسافرت ها/افزایش مبتلایان کووید 19 کهگیلویه و بویراحمد به 680 نفر


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج آخرین آمار مبتلایان به کرونا ویروس در یازدهمین روز از خرداد ماه 99 را در استان کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، دکتر پرویز یزدان پناه گفت: از 216 مورد جواب دریافتی از آزمایشگاه؛ 16 مورد مثبت گزارش شده است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: با احتساب آمار جدید امروز، شمار مبتلایان به کرونای استان به 680 بیمار رسید که مبتلایان جدید یک بیمار مرد در شهرستان گچساران، هشت بیمار مرد و یک بیمار زن در شهرستان بویراحمد و سه بیمار مرد و سه بیمار زن در شهرستان کهگیلویه هستند.

دکتر یزدانپناه یادآور شد: پنج بیمار سابقه تماس با مورد مثبت خانواده، دو بیمار سابقه سفر به استان خوزستان و یک بیمار سابقه به شیراز را داشتند.

 یک بیمار نیز از کارمندان بانک است که طی روزهای گذشته با مورد مثبت تماس داشته استو این مسوول گفت: پنج نفر از بیماران شناسایی شده نیز سابقه تماس با مورد مثبت را نداشته ولی به صورت خانوادگی به بیماری مبتلا شدهاند و دو بیمار نیز سابقه تماس با موارد مثبت را نداشتند.

وی در ادامه با اشاره به توصیه های بهداشتی پیشگیری از ابتلا به کرونا، عنوان کرد: متاسفانه با گذشت زمان شاهد افزایش تردد و رفت و آمد ها در اماکن عمومی هستیم که حضور افراد در این اماکن خطر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا سوغاتی مسافرت ها/افزایش مبتلایان کووید 19 کهگیلویه و بویراحمد به 680 نفر

کرونا سوغاتی مسافرت ها/افزایش مبتلایان کووید 19 کهگیلویه و بویراحمد به 680 نفر