مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 خرداد 1399 ساعت 08:202020-05-31سياسي

هدف جمعیت هلال احمر تسکین آلام بشری است


دبیرکل جمعیت هلال احمر، امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر در پایگاه های امدادی را از جنس ملت در خدمت ملت دانست و تصریح کرد: محور اصلی فعالیت های جمعیت هلال احمر تسکین آلام بشری است.

- ایسنا/گیلان دبیرکل جمعیت هلال احمر، امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر در پایگاه های امدادی را از جنس ملت در خدمت ملت دانست و تصریح کرد: محور اصلی فعالیت های جمعیت هلال احمر تسکین آلام بشری است.

محمدحسن قوسیان در آیین تکریم و معارفه مدیریت جمعیت هلال احمر استان گیلان، جمعیت هلال احمر را عضوی از یک نهضت بین المللی دانست و اظهار کرد: این جمعیت از جایگاه ویژه ای در سطح ملی و جهانی برخوردار است.

وی اصول حاکم بر جمعیت هلال احمر را بسیار متفاوت از سایر نهادها و دستگاه ها دانست و افزود: اصول و مبانی حاکم بر جمعیت با آموزه های دینی شباهت دارد که از جمله این مبانی خدمت صادقانه و داوطلبانه و بی منت و بدون چشمداشت است.

دبیرکل جمعیت هلال احمر، با بیان اینکه آموزه های دین مبین اسلام پیش از شکل گیری نهضت بین المللی هلال احمر وجود داشته است، گفت: محور اصلی فعالیت های جمعیت هلال احمر تسکین آلام بشری است.

قوسیان، با تاکید بر لزوم نهادینه شدن اصول هفتگانه نهضت کمک رسانی و امداد و نجات، یادآور شد: باید هدف از پوشیدن لباس هلال احمر و شباهت ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف جمعیت هلال احمر تسکین آلام بشری است

هدف جمعیت هلال احمر تسکین آلام بشری است