مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 خرداد 1399 ساعت 08:152020-05-31حوادث

کشف پوشاک قاچاق میلیاردی در همدان


فرمانده انتظامی استان همدان از کشف 2 هزار و 370 ثوب البسه قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال در این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، سردار بخشعلی کامرانی صالح ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کارآگاهان مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان با تشدید اقدامات کنترلی در محور های اصلی و فرعی استان، در شب گذشته حین گشت زنی در محور ملایر –همدان، به یک دستگاه خودروی پژو پارس در حال حرکت مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بررسی های اولیه مشخص شد، این خودرو حامل مقادیری البسه قاچاق می باشد که برای بررسی بیشتر و انجام اقدامات قانونی به همراه راننده به اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز منتقل شد.

فرمانده انتظامی استان همدان با اشاره به این که پس از تخلیه و شمارش، از این خودرو 2 هزار و 370 ثوب انواع پوشاک خارجی قاچاق کشف شد، افزود: ارزش کالای کشف شده برابر اعلام کارشناسان، یک میلیارد ریال برآورد شده که در این خصوص پرونده مقدماتی تشکیل و در تعزیرات حکومتی در حال رسیدگی است.

کشف یک میلیون و 620 هزار نخ سیگار قاچاق در همدان وی در ادامه سخنانش از کشف سیگار قاچاق در همدان خبر داد و گفت: در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا و در پی دریافت خبری مبنی بر دپو مقادیر زیادی سیگار قاچاق ، پیگیری موضوع در دستور کار مأموران پلیس ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف پوشاک قاچاق میلیاردی در همدان

کشف پوشاک قاچاق میلیاردی در همدان